Witam wszystkich.
Niedawno kupiłem używanego Kadjara rocznik 2016 wersja Intens. Niestety z poziomu samochodu nie mogę wejść w aplikację- usługę R-Link Store, ikonka jest widoczna ale jest nieaktywna, nie podświetla się, podobnie jest z "przyciskiem" połącz- również nieaktywny. Robiłem aktualizację systemu do wersji 19.300 poprzez USB ale nic się nie zmieniło. Jak mogę dokonać aktywacji usługi, trzeba to dodatkowo wykupić tak jak aktualizację map? Możecie podpowiedzieć? Będę wdzięczy, pozdr.
R-Link 2 Store
A poprzednio miales 2.2.17.803?
Hmm, nie wiem, nie zapisałem sobie poprzedniej wersji systemu, a to coś zmienia? Przed aktualizacja również było to nieaktywne.
Witam kolego.
Mam ten sam problem w Kadjarze 2017. Udało Ci się to rozwiązać?
Mam ten sam problem w Kadjarze 2017. Udało Ci się to rozwiązać?
Witam kolegę.
Sprawa ma się tak, skontaktowałem się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji i tak mi odpowiedzieli:
"w nawiązaniu do przekazanych mi pytań, uprzejmie informuję, iż kwestia wyszarzonej ikony R-Link Store w systemie, jak również brak funkcjonalnego przycisku "połącz" wskazują na upłynięcie kontraktu odpowiedzialnego za działanie łączności systemu z siecią. Kontrakt o nazwie TomTom Traffic and Connectivit daje dostęp do korzystania z aplikacji systemu multimedialnego, które wymagają dostępu do sieci oraz dodaje do nawigacji bieżące informacje o utrudnieniach w ruchu drogowym."
Przekazałem info o wersji oprogramowania i tak odpisali:
"Oprogramowanie systemu multimedialnego jest aktualne, toteż zapraszam do dokonania zakupu licencji dającej dostęp do łączności z siecią."
Dalej pytałem o aplikację R&Go i takie info z ich strony:
"Odnośnie kwestii aplikacji R&Go, ta nie służy do nawiązania łączności z systemem R-Link 2. Aplikacja ta stanowi zastępstwo wbudowanej nawigacji w niektórych modelach niższych segmentów. System R-Link 2 nie posiada możliwości nawiązania łączności z żadną aplikacją mobilną."
Także tego, chcesz korzystać z aktualnej navi musisz wykupić dostęp na jeden rok za 49,99 € gdzie mapy Google i navi masz za darmo i aktualizowane ale nie połączysz się że swoim systemem bo masz lepszą wersję i dlatego "musisz" płacić za dostęp
.
Nie wiem czy pomogłem, a może ktoś z Was ma na to jakiś "patent" i chce się tym podzielić?, będę wdzięczny, pozdrawiam.
Sprawa ma się tak, skontaktowałem się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji i tak mi odpowiedzieli:
"w nawiązaniu do przekazanych mi pytań, uprzejmie informuję, iż kwestia wyszarzonej ikony R-Link Store w systemie, jak również brak funkcjonalnego przycisku "połącz" wskazują na upłynięcie kontraktu odpowiedzialnego za działanie łączności systemu z siecią. Kontrakt o nazwie TomTom Traffic and Connectivit daje dostęp do korzystania z aplikacji systemu multimedialnego, które wymagają dostępu do sieci oraz dodaje do nawigacji bieżące informacje o utrudnieniach w ruchu drogowym."
Przekazałem info o wersji oprogramowania i tak odpisali:
"Oprogramowanie systemu multimedialnego jest aktualne, toteż zapraszam do dokonania zakupu licencji dającej dostęp do łączności z siecią."
Dalej pytałem o aplikację R&Go i takie info z ich strony:
"Odnośnie kwestii aplikacji R&Go, ta nie służy do nawiązania łączności z systemem R-Link 2. Aplikacja ta stanowi zastępstwo wbudowanej nawigacji w niektórych modelach niższych segmentów. System R-Link 2 nie posiada możliwości nawiązania łączności z żadną aplikacją mobilną."
Także tego, chcesz korzystać z aktualnej navi musisz wykupić dostęp na jeden rok za 49,99 € gdzie mapy Google i navi masz za darmo i aktualizowane ale nie połączysz się że swoim systemem bo masz lepszą wersję i dlatego "musisz" płacić za dostęp

Nie wiem czy pomogłem, a może ktoś z Was ma na to jakiś "patent" i chce się tym podzielić?, będę wdzięczny, pozdrawiam.