Renault Kadjar R-Link Store nie działa, aplikacja nie jest aktywna, nie da się kliknąć

Wszystko, co związane z użytkowaniem systemu R-LINK 2, nagłośnieniem, alternatywnym sprzętem car-audio w Kadjarze oraz ogólnie systemami i elektroniką.
Murantos
Posty: 7
Rejestracja: 15 paź 20, 22:40
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2016
Wersja: LIFE
Silnik:

Post autor: Murantos »

Renault Kadjar R-Link Store nie działa, aplikacja nie jest aktywna, nie da się kliknąć - r-link-store.jpg
Renault Kadjar R-Link Store nie działa, aplikacja nie jest aktywna, nie da się kliknąć - r-link-store.jpg (695.4 KiB) Przejrzano 820 razy

Niedawno kupiłem używanego Kadjara rocznik 2016 wersja Intens. Niestety z poziomu samochodu nie mogę wejść w aplikację- usługę R-Link Store, ikonka jest widoczna ale jest nieaktywna, nie podświetla się, podobnie jest z "przyciskiem" połącz- również nieaktywny. Robiłem aktualizację systemu do wersji 19.300 poprzez USB ale nic się nie zmieniło. Jak mogę dokonać aktywacji usługi, trzeba to dodatkowo wykupić tak jak aktualizację map? Możecie podpowiedzieć? Będę wdzięczy, pozdr.
admin
Administrator
Posty: 156
Rejestracja: 10 gru 18, 13:21
Rocznik: 2017
Wersja: S-EDITION
Silnik:

Post autor: admin »

A poprzednio miales 2.2.17.803?
Murantos
Posty: 7
Rejestracja: 15 paź 20, 22:40
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2016
Wersja: LIFE
Silnik:

Post autor: Murantos »

Hmm, nie wiem, nie zapisałem sobie poprzedniej wersji systemu, a to coś zmienia? Przed aktualizacja również było to nieaktywne.
leszmar
Posty: 1
Rejestracja: 15 lis 20, 20:39
Rocznik: 2017
Wersja: BLACK EDITION
Silnik:

Post autor: leszmar »

Witam kolego.
Mam ten sam problem w Kadjarze 2017. Udało Ci się to rozwiązać?
Murantos
Posty: 7
Rejestracja: 15 paź 20, 22:40
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2016
Wersja: LIFE
Silnik:

Post autor: Murantos »

Witam kolegę.

Sprawa ma się tak, skontaktowałem się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji i tak mi odpowiedzieli:

"w nawiązaniu do przekazanych mi pytań, uprzejmie informuję, iż kwestia wyszarzonej ikony R-Link Store w systemie, jak również brak funkcjonalnego przycisku "połącz" wskazują na upłynięcie kontraktu odpowiedzialnego za działanie łączności systemu z siecią. Kontrakt o nazwie TomTom Traffic and Connectivit daje dostęp do korzystania z aplikacji systemu multimedialnego, które wymagają dostępu do sieci oraz dodaje do nawigacji bieżące informacje o utrudnieniach w ruchu drogowym."
Przekazałem info o wersji oprogramowania i tak odpisali:
"Oprogramowanie systemu multimedialnego jest aktualne, toteż zapraszam do dokonania zakupu licencji dającej dostęp do łączności z siecią."

Dalej pytałem o aplikację R&Go i takie info z ich strony:
"Odnośnie kwestii aplikacji R&Go, ta nie służy do nawiązania łączności z systemem R-Link 2. Aplikacja ta stanowi zastępstwo wbudowanej nawigacji w niektórych modelach niższych segmentów. System R-Link 2 nie posiada możliwości nawiązania łączności z żadną aplikacją mobilną."

Także tego, chcesz korzystać z aktualnej navi musisz wykupić dostęp na jeden rok za 49,99 € gdzie mapy Google i navi masz za darmo i aktualizowane ale nie połączysz się że swoim systemem bo masz lepszą wersję i dlatego "musisz" płacić za dostęp :shock: .

Nie wiem czy pomogłem, a może ktoś z Was ma na to jakiś "patent" i chce się tym podzielić?, będę wdzięczny, pozdrawiam.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post